Thursday, April 30, 2009

Lama aku menyepi

Salam...dekat sebulan gak aku tak sempat nak update blog kesayanganku ini...
dalam kesempatan yang teramat sikit ni..nak gak la aku mencoret barang sepatah orang berpatah-patah untuk meriahkan sikit blog aku yang agak suram ni..
bukan ape..aku mmg bz sikit sejak masuk GEMS ni....tau ke ape GEMS tu?
GEMS stand for Graduate Employlibilty Management Scheme di bawah Khazanah Nasional Bhd...
ape yang ade dalam program ni?
macam2 ade...aku belajar banyak benda..mula dari pengurusan diri sampai la kepada pembangunan diri..dalam erti kata lain aku blajar soft skill...

mggu nih aku blajar Problem solving and tadi baru habis Personal Grooming..
kene grooming habis beb...yang problem solving tu satu hal plak..ade je masalah nak kene setel...huh...nampak sangat la banyak masalah...hahaha...

Tadi grooming dah la kene Catwalk dalam kelas...nak taknak terpaksa la tunjuk bakat Kucing jalan..hahaha.....serabai je...jalan pon terabur..
tapi yang paling membuat aku sgt2 bz ialah aku kene handle sukan..tiap2 ptg ade game yang nak kene buat...tempoh 2 bln plak tu...erm...xpela...at least aku blajar cara camner pengurusan event..penat pala otak beb...
sebenarnya aku ni dah tak tau nak ckp pe lagi..nnt aku update la lagi kalau sempat yek...bsk nak bertolak ke shah alam...En. Romi nak kawen..yeay!!!

2 comment:

joegrimjow said...

sape kah en romi?

SHUKRI SALIM said...

gampang!!!