Tuesday, February 3, 2009

Lama tak update

salam..sori la aku dah lama tak post new entry....harap2 takde la yang menuggu entry baru. anyway...aku skang ni tengah sibuk mencari kerja...tu yang tak sempat nak bukak blog aku ni...khayal sangat surf company-company..

dalam sibuk2 mencari-cari keje ni...bukan ke skang ni tengah gawat...tibe2 aku jadi risau plak...besenye dalam masa2 gawat ni ramai la orang yang nak kena buang keje..adoyai...aku rasa macam aku ni grad salah timing la...lagipun dah heboh berita kat TV, newspaper, yang ramai pekerja telah di pecat oleh company2 atas alasan kegawatan ekonomi...hurmmmm (pk panjang gak nih)..

bila dah macam tu..aku pun ape lagi..mula la dalam kepala otak aku ni, bpk nak wat bisnes, tapi bisnes ape, dalam erti kata lain nak jadi usahawan...macam yang digalakkan oleh kerajaan skang ni...banyak la aku pk..antaranya ternak lembu, tanam sayur, bisnes internet...ermmmm...amacam? ok tak? tapi modal beb...mana nak cari duit...kuang kuang kuang...cakap memang la senang kan...angan memang tinggi..hai..ape la nasib..kita tunggu dan lihat je la yek..sampai disini..

p/s: sebenarnya takde ape nak post...peace V

0 comment: