Monday, March 2, 2009

Minggu yang boring

hai semua.
lama dah aku tak update blog aku nih..bkn ape..cuma skang ni aku tengah sibuk membuat persiapan untuk memulakan perniagaan internet aku..yela..semua skang ni tengah sibuk dengan mencari duit dari internet kan..so aku pon tak nak la ketinggalan dalam bidang yang agak baru lagi pada rakyat malaysia kini...

aku sudah menyaipkan blog perniagaan aku yang bole dikatakan sebagai batu loncatan untuk perniagaan ini...anda semua boleh la melayarinya di www.adiosonlineprofit.blogspot.com...
disitu aku ade menerangkan serba sedikit mengenai bidang yang akan aku ceburi tak lama lagi atau dengan kata lain dalam masa yang terdekat ini..

apapun..diharapkan blog aku ni dapat membantu anda untuk mencuba sendiri dan mudah-mudahan akan berjaya satu hari nanti...

sekian...

1 comment:

NuRuLhUsN@ said...

kalu boring makan la ikan kering...hahaha